دانلودپروژه و مقالات حسابداری
دانلودپروژه و مقالات حسابداری

دانلودپروژه و مقالات حسابداری

دانلود مطلب آموزشی هزینه یابی بر مبنای فعالیت

دانلود مطلب آموزشی هزینه یابی بر مبنای فعالیت

هزینه-یابی-بر-مبنای-فعالیتهزینه یابی بر مبنای فعالیت ، مطلب آموزشی مناسبی برای رشته حسابداری بوده که در 60 و به تفصیل صفحه تهیه شده است.دانلود فایل

 

 

هزینه-یابی-بر-مبنای-فعالیت
هزینه یابی بر مبنای فعالیت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 132
قیمت: : 15900 تومان

بخشی از متن:

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، مطلب آموزشی مناسبی برای رشته حسابداری بوده که در 60 و به تفصیل صفحه تهیه شده است.

 

 
قسمتی از متن
 
روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، سیستم طرح ریزی هزینه ها با تاکید بر فرایند مستمر بهسازی است . در این روش ، شناسایی فعالیت های ارزشمند از یک سو و شناسایی فعالیت های  بی ارزش از سوی دیگر ، تشویق می شود . و برای حذف فعالیت های بی ارزش کوشش بعمل می آید .
به بیان دیگر روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت را میتوان برای شناسایی و حذف فعالیت هایی به کار برد که هزینه محصول را بالا می برند بدون آنکه ارزش افزوده ای برای محصول ایجاد کنند . هزینه اضافه شده و بدون ارزش ، هزینه آن گروه از فعالیت هایی است که می توان آنرا حذف کرد بدون اینکه کاهشی در کیفیت محصول و عملکرد یا ارزش آن رخ دهد . 
 
بدین ترتیب ، بکار گیری روش هزینه یابی بر مبتنی فعالیت میتواند به کاهش هزینه ها از طریق حذف فعالیت های اضافی و غیر سودمند و یافتن راههای جدید و اقتصادی برای انجام فعالیت های با ارزش و اثر بخش بیانجامد .
 
کاهش در هزینه ها نیازمند تشریک مساعـی مدیران ، کارکنان تولید و فروش ، حسابداران ، مهندسان و سایر دست اندر کاران مربوط ، به منظور بررسی کامل و شناخت فعالیت هایی است که یک محصول مصرف می کند . 
سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، از لحاظ مفهومی ردیابی ...................

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.